Загрузка
завантаження /0
  • telegram
Прийом заявок
з 08.00 до 18.00
Телефон
Особистий кабінет
0

7 неочевидних фактів про воду

  1. Пляшка води ємністю півлітра рідко коштує дешевше п’яти гривень. А це означає колосальну націнку, що робить воду дорожче бензину і молока. Чому так, відповідь очевидна. Споживач оплачує не тільки воду, але і тару, складову левової частки вартості. Вихід простий – варто купувати воду з доставкою в бутлях ємністю 19 літрів, не переплачуючи за пластик, який, до того ж, забруднює навколишнє середовище.
  2. Поширена думка про те, що потрібно для здоров’я і краси пити «вісім склянок води в день» – це прийом маркетологів минулого покоління, який був надзвичайно успішним. Насправді чисту воду дійсно пити потрібно, але не в чітко регламентованій кількості, а відповідно до індивідуальних потреб.
  3. Вода – це не тільки чиста вода. Щодня людина, сама того не помічаючи, вживає набагато більше води, ніж думає. Просто забуваючи про чай, каву, овочі та фрукти. Просто для інформації: на 88% з води складаються мандарини, на 92% – помідори, і на 96% – огірки.
  4. Від води не худнуть. Але це ніяк не означає, що сильні фізичні навантаження, якими зазвичай супроводжується бажання скинути зайву вагу, не повинні супроводжуватися вживанням достатньої кількості води.
  5. У нашій країні пік продажів бутильованої води збігся з появою на ринку пластикової тари, адже до 1990 року вся реалізована в СРСР розливалася в ГОСТівську скляну тару. Пластик же став ексклюзивної новинкою і завдяки більшому спектру своїх можливостей стрімко завоював популярність, а слідом за ним і сама бутильована вода стала куди популярніша.
  6. Найчастіше виробники води дістають сировину, власне, саму воду у водоканалу. Це означає, що споживач отримує ту ж саму воду з-під крана, але очищену і за набагато вищою ціною. Щоб не переплачувати за сумнівну якість, слід шукати на етикетці пляшок слово «артезіанська», що є гарантією того, що вода видобута з підземної свердловини, а не з-під крана. У той же самий час слова «централізоване джерело водопостачання» говорять про зворотне.
  7. Не варто покладатися тільки на яскраві малюнки. Дизайнери часто на етикетках малюють гори, чисті озера і льодовики, лісові простори – саме те, що радує око споживача. Та й називається вода зазвичай не менш велично. Згідно зі статистикою, кожна третя пляшка з водою відрізняється від води з водопроводу лише додатковим очищенням і красивою упаковкою, а споживач змушений переплачувати за упаковку. Щоб не стати жертвою чергового маркетингового виверту, потрібно всього лише почитати адресу виробничих потужностей, написану дрібним шрифтом. Найчастіше це промзона якогось міста.

Пийте чисту артезіанську воду!

Вода АВІТА
Харків
  • +38(067)-644-77-70
  • +38(050)-304-77-70
  • +38(057)-728-77-70
  • +38(063)-940-77-70
  • info@avita.ua